HN/Pavol Funtál
StoryEditor

Prečo patrí budúcnosť prepravy vzduchu?

19.07.2021, 12:48
Táto situácia v praxi znamená znižujúcu sa priepustnosť dopravy v uliciach väčších miest.

Napriek rôznym opatreniam vznikajú na frekventovaných tepnách a križovatkách čoraz častejšie zápchy, ktoré sa najmä v dopravných špičkách prehlbujú. Dôvodom je jednak narastajúci počet účastníkov dopravy a zároveň neustále sa zvyšujúce množstvo rôznych prekážok v podobe budov a ďalších objektov.

Dostať sa napríklad v Bratislave z miesta na miesto trvá čoraz dlhšie nielen bežným ľuďom, ale aj vodičom nákladných áut či kuriérom prepravujúcim rozličné tovary. Na presun si musia vyhradiť oveľa viac času.

Napriek rôznym opatreniam vznikajú na frekventovaných tepnách a križovatkách čoraz častejšie zápchy, ktoré sa najmä v dopravných špičkách prehlbujú. Dôvodom je jednak narastajúci počet účastníkov dopravy a zároveň neustále sa zvyšujúce množstvo rôznych prekážok v podobe budov a ďalších objektov.

Dostať sa napríklad v Bratislave z miesta na miesto trvá čoraz dlhšie nielen bežným ľuďom, ale aj vodičom nákladných áut či kuriérom prepravujúcim rozličné tovary. Na presun si musia vyhradiť oveľa viac času.

01 - Modified: 2024-05-05 15:00:51 - Feat.: - Title: Na časti D2 za Kútmi smerom do Bratislavy bude prejazdný len jeden pruh 02 - Modified: 2024-05-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Rysuje sa konečný účet za našu najdrahšiu diaľnicu. Každý kilometer tunela vyjde na 100 miliónov eur 03 - Modified: 2024-05-02 11:50:00 - Feat.: - Title: Stopka pre inváziu čínskych elektromobilov: EÚ by musela uvaliť mimoriadne vysoké clá 04 - Modified: 2024-04-30 07:46:35 - Feat.: - Title: V tomto roku pribudne málo diaľnic, aj tie sú ohrozené. Na severe sú termíny neisté, množia sa problémy 05 - Modified: 2024-04-28 15:11:00 - Feat.: - Title: Vodiči musia na budúci týždeň rátať s obmedzením na D2 do Bratislavy
menuLevel = 2, menuRoute = focus/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = focus, homepage = false
05. máj 2024 22:10