obchod, potravinyDreamstime
StoryEditor

Ako techniky rozpoznať?

27.01.2018, 23:00
V obchode jednoducho treba byť ostražitý.

„Predajcovia vedia o nás a o tom, ako uvažujeme možno často viac ako my sami. Preto by som v obchodoch nebral nič ako náhodu a skôr predpokladal, že väčšina vecí v obchode bola nadizajnovaná zámerne tak, aby zvýšila predaj. Rozhodne však pomáha ostražitosť a nenakupovanie zbrklým a nedôsledne uváženým spôsobom,“ upozorňuje Pavlovský.

Opisuje, že na základe pravidiel behaviorálnej ekonómie môžeme medzi najzraniteľnejšie skupiny patriť všetci, keďže naša náchylnosť na obalamutenie závisí od dôkladnosti uvažovania a usudzovania v danom momente.

Odporúča sa tiež, aby sme potraviny nenakupovali na prázdny žalúdok, keďže sme vtedy viac náchylní kúpiť aj nepotrebné veci.

01 - Modified: 2024-05-07 11:59:05 - Feat.: - Title: Streamingové služby Disney sú prvýkrát v zisku, firma zvýšila celoročný výhľad 02 - Modified: 2024-05-06 12:52:34 - Feat.: - Title: Sme použiť nástroje na ochranu ekonomiky pred praktikami Číny, vyhlásila von der Leyenová v Paríži 03 - Modified: 2024-05-05 10:34:49 - Feat.: - Title: Košický U. S. Steel vykázal miliónové zisky, dostali sa von zo straty 04 - Modified: 2024-05-03 14:01:29 - Feat.: - Title: Maďarsko upustilo od izolovanej politiky, otvára sa Východu, tvrdí tamojší šéf rezortu financií 05 - Modified: 2024-05-02 21:46:38 - Feat.: - Title: Zisk aj tržby Applu vo kvartáli klesli, prekonali však očakávania
menuLevel = 2, menuRoute = focus/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = focus, homepage = false
13. máj 2024 15:21