Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
01.11.2020, 00:00

Vyskúšali sme najkontroverznejšie auto roka. Naživo však dokáže pekne prekvapiť

Na niekoľko hodín sme si mohli vyskúšať, aké je to jazdiť s novým BMW radu 4. Aké zanechalo dojem?

Vyskúšali sme najkontroverznejšie auto roka. Naživo však dokáže pekne prekvapiť
Zdroj: HN/Radoslav Petrík

Pandémia koronavírusu skomplikovala tento rok plány mnohých ľudí, firiem i automobiliek. Okrem toho, že predstavenie nových modelov musí aktuálne prebiehať prostredníctvom online platformy, s výraznými obmedzeniami prebiehajú aj prvé „dotyky“ s prichádzajúcimi novinkami.

Za normálnych okolností by sme naberali úvodné skúsenosti niekde na slnečných zahraničných cestách, teraz sú však možnosti okresané a my sme preto radi, že sme dostali medzi novinármi na Slovensku aspoň možnosť na niekoľko hodín odskúšať nepochybne najkontroverznejšie auto tohto roka.

​Reč nie je o ničom inom, ako o BMW radu 4 Coupé, ktoré svojou netradičnou novou retromaskou chladiča rozprúdilo debaty fanúšikov a rozdelilo ich na dva tábory. Buď sa vám toto riešenie páči, alebo nie. No aký sme mali pocit z modelu?

Výkon i pohodlie

Do rúk sa nám na zoznámenie dostala špičková benzínová verzia s označením M440i Coupé, ktorá ukrýva pod svojou dlhou prednou kapotou radový trojlitrový šesťvalcový motor s maximálnym výkonom 275 kW (374 koní).

Treba však jedným dychom dodať, že v ponuke motorizácií už budú všetky vyhotovenia disponovať mild-hybridnou technikou, ktorá k spaľovaciemu motoru pridáva i 48 V štartér-generátor produkujúci dodatočný výkon 8 kW (11 koní), čím je zaručené ešte dynamickejšie predbiehanie či svižnejšie rozbiehanie a komfortnejší štart motora.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 74% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.