Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
29.09.2019, 16:25

Modernizovaný Superb je limuzína aj do terénu. Chyby sa hľadajú ťažko

  • Medzi prvými sme si v domácom prostredí na Slovensku mohli v redakčnom teste vyskúšať modernizovaný Superb vo verzii Scout.
  • Aké rozdiely prináša "offroadové prevedenie", aký je dvojlitrový benzínový motor a aká je cena, to sa dozviete v článku.
Modernizovaný Superb je limuzína aj do terénu. Chyby sa hľadajú ťažko
Zdroj: HN/Radoslav Petrík

V roku 2002, teda na začiatku svojej produkcie, to Škoda s modelom Superb nemala úplne ľahké. Hranicu stotisíc vyrobených vozidiel však dosiahla v roku 2006 a zákazníkom priniesla v rovnakom roku i modernizáciu prvej generácie.

Následne v roku 2009 (rok po uvedení druhej generácie) zožal úspech príchod kombi verzie a rovnako bolo k dispozícii aj liftback/sedan prevedenie. V roku 2013 sa dočkala druhá generácia vylepšení v podobe faceliftu a v roku 2015 prišla na svet tretia (aktuálna) generácia na novej podvozkovej platforme MQB.

​Dnes patrí modelový rad Superb k jedným z najpredávanejších v triede, obľúbený je najmä vo firmách a popravde, ani sa tomuto úspechu nečudujeme. Počas tohtoročných MS v hokeji predstavila česká automobilka svetu priamo v Bratislave facelift tretej generácie, ktorý prináša viac rozdielov, než sa môže na prvý pohľad zdať.

Najväčšou zmenou je príchod hybridného prevedenia (nedávno odštartovala produckia) a taktiež "offroadovej" verzie Scout po vzore Octavie, Kodiaqu či Karoqu.

Obe sú k dispozícii v tomto modelovom rade po prvý krát. Práve terénne zameraný variant sme si medzi prvými prevzali na týždňový test v domácom prostredí. Môžeme povedať, že chyby sa na horúcej novinke hľadali pomerne ťažko.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov a získajte neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu s ktorým vám nič neunikne.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.