Nissan poriadne prekvapuje. Toto bude zrejme ďalšia uznávaná automobilová legenda
Novinka Nissan Z Proto by mala prísť bez výraznejších zmien v sériovej podobe na trh už budúci rok, no jej uvedenie v Európe je zatiaľ otázne.
Novinka Nissan Z Proto by mala prísť bez výraznejších zmien v sériovej podobe na trh už budúci rok, no jej uvedenie v Európe je zatiaľ otázne.
Automobilka Nissan by sa vďaka novému plánu mala stať menšia a efektívnejšia.
Fúzia Renault-Nissan-Mitsubishi bola dlhoročným cieľom exšéfa Carlosa Ghosna.
Nissan je prvým japonským výrobcom áut, ktorý zastavuje výrobu v domácej továrni.
Voltia podpísala zmluvu s Bevan Group, jednou z troch hlavných britských spoločností zaoberajúcich sa prestavbou automobilov.
Exšéf kedysi najsilnejšieho automotive tria Renault-Nissan-Mitsubishi bol pred svojím zatknutím kúsok od ďalšieho posilnenia aliancie.
Carlosa Ghosna mali začiatkom tohto roku súdiť v Japonsku pre finančné machinácie. Podľa vlastných slov utiekol pred nespravodlivosťou tamojšieho justičného systému.
Carlosa Ghosna zatkli v Tokiu vlani 19. novembra, a to pre podozrenia z výrazného podhodnocovania svojich príjmov v rokoch 2011-2015 a zo zneužívania financií automobilky Nissan na osobné účely.
V poslednom období zápasí Nissan s problémami na trhu USA a Európy a so zvyšujúcimi sa nákladmi.
Nissan v poslednom čase zápasí so slabým dopytom, rastom nákladov a negatívnymi dôsledkami obvinenia bývalého predsedu správnej rady Carlosa Ghosna.
Nissan v záplave problémov plánuje škrtnúť desaťtisíc pracovných miest. Ľudí sa v posledných mesiacoch zbavoval aj Volkswagen, Ford, JLR či Honda.
Výrazné škrty naznačujú, s ako vážnymi problémami sa potýka generálny riaditeľ Hiroto Saikawa.
Podľa Carlosa Ghosna sa firmy pri postupovaní proti jeho osobe dopustili hrubých chýb.
Napriek tomu, že má mierne väčšiu svetlú výšku, terénne auto to nie je. Obzvlášť nie s pohonom len prednej nápravy.
Zástupcovia spoločnosti Renault chcú mať v novovznikajúcich výboroch svoje zastúpenie.
Nissan sa chystá výmenou za podporu fúzie od Renaultu žiadať výrazne zníženie podielu v japonskej automobilke.