Keď sú štyri hviezdičky viac ako päť. Hodnotenie nárazových testov áut môže poriadne zmiasť
Hodnotiaci systém je pomerne zložitý a auto, ktoré teraz získalo štyri hviezdy, na tom môže byť vlastne rovnako, ako päťhviezdičkový model.
Hodnotiaci systém je pomerne zložitý a auto, ktoré teraz získalo štyri hviezdy, na tom môže byť vlastne rovnako, ako päťhviezdičkový model.
Do odhalenie novej Škody Octavie zostávajú mesiace. Premiéra sa podľa posledných informácií zo zákulisia stihne ešte tento rok.
Testy rôznych praktických bezpečnostných asistentov značky prebiehajú aktuálne v Austrálii.
Automobilka zvolila iný prístup - verejnosť si môže zistiť informácie o chystanom modeli cez QR kódy na dverách priamo na stránkach výrobcu.
Biopalivá z drevnej štiepky, ale tiež napríklad z pilín, slamy alebo rias môžu byť ako biozložky druhej generácie v blízkej budúcnosti primiešavané do pohonných hmôt za účelom plnenia stále prísnejších emisných noriem.
Zamaskované predsériové vozidlá tretej generácie BMW radu 1 práve absolvujú rozsiahle testy na skúšobnom okruhu Miramas na juhu Francúzska.
Vojenská novinka slovenskej spoločnosti absolvovala náročné testy na cestách či mimo nich, pričom prešlo i extrémnymi nástrahami.
Prototypy elektrických modelov BMW i už absolvujú testy v náročnom zimnom testovacom centre v meste Arjeplog. Na trh prídu v roku 2020 a 2021.
Model X5, ktorý by automobilka mala odhaliť ešte tento rok, musel absolvovať tvrdé skúšky nielen v teréne.
Elektrické SUV od Tesly je prvým autom svojej triedy, ktoré dosiahlo päť hviezdičiek v každej kategórii testov bezpečnosti.
V prípade okolo zmanipulovaných emisií dieselových vozidiel koncernu Volkswagen nechal rakúsky krajinský súd v Eistenstadte preveriť emisie oxidov dusíka na ceste, a to pred aktualizáciou softvéru a po ňom.
Prvá smrteľná zrážka autonómneho auta s človekom v Arizone upriamila pozornosť na spôsoby testovania bezpečnosti samoriadiacich systémov.
Ďalší škandál nemeckých automobiliek naberá na sile. O testoch na opiciach mali podľa serveru Spiegel Online vedieť viacerí manažéri automobiliek.
Škodlivosť automobilových emisií sa v minulosti netestovala len na opiciach, ale dokonca aj na ľuďoch.
Aj superšportové automobily, z ktorých sa celkovo vyrobia len desiatky kusov, musia dbať a absolvovať nárazové či bezpečnostné testy.
Rok 1989 je z pohľadu bezpečnosti áut doba kamenná. Nie že by konštruktéri áut tej doby na bezpečnosť nedbali, ale nebolo to na prvom mieste priorít pri stavbe auta.