Brembo vyvinulo brzdy, ktoré nešpinia disky. Sú hladké a nekorodujú ako dnešné brzdy z „blata“
Nové kotúče Greentive spoznáte podľa extrémne lesklej a hladkej činnej plochy. Výrobca sľubuje aj ich lepšiu odolnosť voči korózii.
Nové kotúče Greentive spoznáte podľa extrémne lesklej a hladkej činnej plochy. Výrobca sľubuje aj ich lepšiu odolnosť voči korózii.
Lídri krajín EÚ podporili obmedzenie emisií skleníkových plynov v Únii o najmenej 55 percent oproti roku 1990.
Prechod na výhradne elektrifikované autá či elektromobily sa blíži. Nedávno sa na túto tému vyjadril Ian Howells, viceprezident spoločnosti Honda.
Ponuka značky Dacia, ktorá vyrába cenovo najdostupnejšie autá na trhu, sa v najbližších rokoch výrazne premení.
Vozidlá so spaľovacími motormi, ale aj hybridné modely to majú nahnuté. Pripravovaná emisná norma Euro 7 im môže definitívne zlomiť väz.
Koncern PSA oznámil, že končí s výrobou mestských dvojičiek Citroën C1 a Peugeot 108 a stiahne za z kolínskej továrne, ktorú prenecháva Toyote.
Európsky parlament opäť ukázal, ako tvrdo a nekompromisne postupuje proti emisiám skleníkových plynov.
Zelená sa páči. Je to farba, ktorá upokojuje a harmonizuje. Aj preto sa súčasné návrhy mnohých architektov zhodne kryjú do plášťa zelene: vertikálnych záhrad, terás a balkónov i zazelenených striech. Avšak snaha dosadiť zeleň všade, kde je to aspoň trochu možné, môže mať aj nepríjemné dôsledky.
Automobilka podľa aktuálnych informácií situáciu prešetruje a úzko spolupracuje aj s úradmi.
Mitsubishi oznámilo, že v Európe končí a zastavuje uvádzanie nových modelov. Značka hrá v Európe okrajovú úlohu, je to však znamenie začiatku zmien. Kto stratí trpezlivosť s Európou úplne?
Automobiloví výrobcovia sťahujú z ponuky modelov pre budúci rok niektoré motory. Dôvodom je príchod novej prísnejšie emisnej normy a tiež pokuty.
Denné globálne vyprodukované emisie oxidu uhličitého sa k začiatku apríla znížili o 17 percent oproti priemerným hodnotám v roku 2019, vypočítala nová vedecká štúdia.
Verdikt v tomto skutočne veľmi sledovanom prípade by mohol mať vplyv aj na rad ďalších jemu podobných.
V súvislosti s emisiami sa všetka pozornosť sústreďuje na to, čo prúdi z výfukov automobilov. Nezávislá štúdia ale ukázala, že existuje mnohonásobne horšie zdroj znečistenia, ktorý nikto nereguluje.
Niektoré automobilky budú mať s príchodom roku 2021 veľké problémy - dôvodom sú nižšie emisné limity, ktoré nesplní v podstate žiadna značka.
Štát chce bojovať s emisiami škodlivín do ovzdušia po novom aj príplatkom na výmenu starého naftového auta za nové s ekologickejším pohonom.