Ako automobilky merajú objem kufra? Je to ako tetris, ukazuje vo videu Škoda
Kapacita batožinového priestoru sa dodnes meria ručne skladaním normovaných kvádrov. Prečo? Človek totiž túto úlohu stále zvládne lepšie ako počítač.
Kapacita batožinového priestoru sa dodnes meria ručne skladaním normovaných kvádrov. Prečo? Človek totiž túto úlohu stále zvládne lepšie ako počítač.
Vozidlá so spaľovacími motormi, ale aj hybridné modely to majú nahnuté. Pripravovaná emisná norma Euro 7 im môže definitívne zlomiť väz.
Automobilka podľa aktuálnych informácií situáciu prešetruje a úzko spolupracuje aj s úradmi.
V súvislosti s emisiami sa všetka pozornosť sústreďuje na to, čo prúdi z výfukov automobilov. Nezávislá štúdia ale ukázala, že existuje mnohonásobne horšie zdroj znečistenia, ktorý nikto nereguluje.
I keď sa normy stále sprísňujú, veľká časť automobiliek sa snaží zákazníkom priniesť aj napriek tomu skvelý zážitok za volantom.
Benzínové autá budú musieť byť schopné ešte pred opustením fabriky zadržať výpary z nádrže po dobu 48 hodín. To však nie je všetko ohľadom novej normy.
Zdá sa, že v "emisnej afére" nepôjde len o modelový rad GLK, ale aj o ďalšie triedy vozidiel nemeckého výrobcu Mercedes-Benz.
Európska únia dosiahla kompromis v otázke, ako výrazne znížiť emisie oxidu uhličitého u áut.
Nové emisné testy WLTP robia v posledných týždňoch veľké problémy.
Nemecká automobilka Volkswagen zrejme bude musieť v budúcom štvrťroku vykonávať odstávky.