Záujemcovia možnosť kúpy zánovného vozidla prostredníctvom online platformy využívajú čoraz viac. Aké preferencie mali slovenskí zákazníci v tretej vlne pandémie?
Vlaňajší marec znamenal pre automobilový trh poriadnu ranu. Nielen že sa kvôli pandémii koronavírusu zaviedli prísne opatrenia pre výrobné závody, ale taktiež vzhľadom na obmedzenia prevádzky dílerstiev a ďalšie nepriaznivé podmienky klesli celkové čísla predajov. A to vo väčšine prípadov pomerne výrazne.
Značky aj na slovenskom trhu museli prísť s konceptom, ako verejnosti a svojim zákazníkom poskytnúť predajné služby skrz online platformu a vo veľkom sa začali orientovať práve na internetový predaj vozidiel. Týkalo sa to taktiež predajcov jazdených áut a hoci sa počas leta 2020 situácia mierne upokojila, d...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-24 14:00:02 - Feat.: - Title: Vyššia o desiatky percent: Spotreba áut na papieri nezodpovedá realite, ukazuje štúdia
02 - Modified: 2024-04-24 09:16:15 - Feat.: - Title: „Otec“ moderných škodoviek smeruje k Číňanom. Slovák dohliadne aj na tvary MG
03 - Modified: 2024-04-23 12:00:00 - Feat.: - Title: Keď začínajú drahé problémy: Čo nerobiť s turbomotorom a ako sa prejavujú problémy?
04 - Modified: 2024-04-23 09:31:00 - Feat.: - Title: Grindr pod paľbou ostrej kritiky. Platforma bez dovolenia zdieľala údaje o stave HIV aj dátumoch testovania používateľov
05 - Modified: 2024-04-23 09:10:00 - Feat.: - Title: Opel odhalil kompletne prepracované rodinné SUV. Väčšie, štýlovejšie a nielen elektrické