Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
09.02.2021, 14:10

O ktoré autá sa ľudia v roku 2020 zaujímali najviac? Nemeckú prémiu porazili Japonci

Za úspechom najvyhľadávanejšej automobilovej značky sveta na internete zrejme stoja viaceré premiéry skutočne unikátnych automobilov.

O ktoré autá sa ľudia v roku 2020 zaujímali najviac? Nemeckú prémiu porazili Japonci
Zdroj: BMW

Kúpa auta, zisťovanie si technických údajov, záujem o novinky z dielne výrobcu či sympatia s modelmi konkrétnej automobilky? To je len časť z možných dôvodov, kedy verejnosť vyhľadáva informácie ohľadom vozidiel cez svetoznámeho pomocníka s názvom Google.

Ten nielen uľahčuje vyhľadávanie vecí na internete, ale tiež analyzuje jeho trendy. Portál comparethemarket.com.au zisťoval, o aké značky áut mali v roku 2020 používatelia internetu najväčší záujem a ktoré ich najviac zaujímali.

Štatistiku následne zverejnili a výsledok môže mnohých prekvapiť. Z trónu bola totiž zosadená nemecká prémiovka BMW, ktorá patrila k najvyhľadávanejším v roku 2019. Vtedajší skok v popularite bol, ako sa zdá, iba jednorazovou záležitosťou a za rok 2020 sa bavorská značka vrátila viac-menej na úroveň roku 2018.

Aj napriek tomu sa BMW i naďalej teší veľkej popularite používateľov internetu. Pozícia totiž výrazne neklesla a je na druhom mieste v rebríčku, ktorý sumarizuje vyhľadávanie v uplynulom roku.

Dôvodom spokojnosti nemeckej automobilky je nepochybne prevaha v Nemecku, kde je jej najväčším konkurentom koncern Volkswagen.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 80% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.