Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
30.07.2020, 11:20

​Týmto automobilom sú zákazníci najviac verní. Rebríček ovládli Japonci, ukazuje štúdia

Americká analytická spoločnosť J.D. Power zverejnila výsledky svojho prieskumu o lojálnosti zákazníkov k jednotlivým značkám automobilov.

​Týmto automobilom sú zákazníci najviac verní. Rebríček ovládli Japonci, ukazuje štúdia
Zdroj: netcarshow.com (Ilustračná snímka)

Automobil nie je pre mnohých trvácna vec a po niekoľkých rokoch ho často vymenia za iné, modernejšie, lepšie a im potrebám viac vyhovujúce. Nech už je dôvod akýkoľvek, po čase presadnú do iného modelu. A možno i úplne inej značky.

Americká analytická spoločnosť J.D. Power teraz zverejnila výsledky svojho prieskumu s názvom 2020 U.S. Automotive Brand Loyalty Study, ktorý sa bližšie pozrel na lojálnosť zákazníkov k jednotlivým značkám automobilov. 

Prieskum zaznamenáva údaje o rozhodnutiach Američanov, ktorí v období od júna 2019 do mája 2020 menili svoje auto za nové. Výsledok zachytáva percento zákazníkov, ktorí sa rozhodli zostať u rovnakej značky. Do prieskumu pritom boli zahrnuté vozidlá všetkých ročníkov.

Rebríčku vládnu Japonci

Na 10. mieste sa v zozname masových áut analytickej spoločnosti objavili vozidlá od značky Volkswagen, ktorým zostali zákazníci verní v 41,6 percentách prípadov. Za nemeckým gigantom nasledujú modely od Nissanu, ktoré opakovane zvolilo 42,9 percent majiteľov. Ôsme miesto patrí značke Hyundai, ktorej zostalo verných 47,4 percent zákazníkov.

Vyhrajte 5 x predplatné balíka Digital na rok

Zaregistrujte svoju emailovú adresu cez formulár nižšie a ste v žrebovaní.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.