StoryEditor

​Týmto automobilom sú zákazníci najviac verní. Rebríček ovládli Japonci, ukazuje štúdia

30.07.2020, 11:20
Americká analytická spoločnosť J.D. Power zverejnila výsledky svojho prieskumu o lojálnosti zákazníkov k jednotlivým značkám automobilov.

Automobil nie je pre mnohých trvácna vec a po niekoľkých rokoch ho často vymenia za iné, modernejšie, lepšie a im potrebám viac vyhovujúce. Nech už je dôvod akýkoľvek, po čase presadnú do iného modelu. A možno i úplne inej značky.

Americká analytická spoločnosť J.D. Power teraz zverejnila výsledky svojho prieskumu s názvom 2020 U.S. Automotive Brand Loyalty Study, ktorý sa bližšie pozrel na lojálnosť zákazníkov k jednotlivým značkám automobilov. 

Prieskum zaznamenáva údaje o rozhodnutiach Američanov, ktorí v období od júna 2019 do mája 2020 menili svoje auto za nové. Výsledok zachytáva percento zákazníkov, ktorí sa rozhodli zostať u rovnakej značky. Do prieskumu pritom boli zahrnuté v...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-07-10 14:19:15 - Feat.: - Title: Konečne mieri už aj do Európy. Kia rozšíri svoje portfólio o úplne nové SUV 02 - Modified: 2025-07-10 09:39:06 - Feat.: - Title: Poškodenia na aute v dôsledku búrky: Kto vám preplatí škodu a ako treba postupovať? 03 - Modified: 2025-07-09 14:56:50 - Feat.: - Title: Extravagantný crossover z Francúzska má slovenské ceny. Prekvapí dojazd i výbava 04 - Modified: 2025-07-09 09:00:00 - Feat.: - Title: Cenová vojna bez víťaza: Konsolidácia má v Číne zmazať zo scény takmer 90 percent značiek 05 - Modified: 2025-07-08 12:18:05 - Feat.: - Title: Nissan práve odhalil tajnú zbraň proti Tesle. Ponúknuť má dojazd až 1 200 kilometrov
menuLevel = 2, menuRoute = auto/servis, menuAlias = servis, menuRouteLevel0 = auto, homepage = false
11. júl 2025 07:27