Sledujte nás na Instagrame
@hospodarske_novinyŠpanielsky Seat Tarraco, ktorý sa radí k tomu najväčšiemu, čo od tohto výrobcu v segmente SUV môžete vôbec dostať, sa stal po svojom svetovom debute v roku 2018 priamym konkurentom koncernového súrodenca v podobe Volkswagenu Tiguan Allspace, prípadne o niečo menšej mladoboleslavskej Škody Kodiaq.
Kým Tiguan Allspace i Kodiaq idú skôr cestou konzervatívnosti a maximálneho pohodlia, Tarraco prinieslo o štipku odvážnejší dizajn a najmä trochu športovejšie ladené jazdné vlastnosti a vynikajúco vyladený podvozok. Jednoducho tak, ako sme už u modelov z dielne Seatu za tie roky zvyknutí.
Koncom roka 2019 potom ponuku motorizácií obohatila aj elektrifikovaná plug-in hybridná verzia, ktorá má pomôcť zvládať emisné normy a potešiť po hybridoch bažiacich zákazníkov. Vsádza na 13 kWh akumulátor a 114-koňový elektrický motor dopĺňaný hlavným benzínovým motorom 1,4 TSI s maximálnym výkonom 110 kW. Celkový maximálny výkon pohonu je potom 180 kW (245 koní) a 400 Nm.
Na elektrický pohon má prejsť 50 kilometrov, maximálka siaha na 217 km/h a akceleráciu z nuly na stovku zvláda za 7,4 sekundy. Automobilka však teraz ponúka aj novú atraktívnu alternatívu vo svojom modelovom rade veľkého SUV a to spustením výroby verzie 2.0 TSI DSG 4Drive s maximálnym možným výkonom až 180 kW (245 koní). Bez elektrifikácie.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 64% na dočítanie.
Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.