Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
30.12.2020, 11:32

Hyundai láka na premiéru svojho prvého ostrého SUV. Takto by malo znieť

Nabrúsené kompaktné športovo-úžitkové vozidlo Kona N už na seba zrejme nenechá dlho čakať. Čo sa o chystanej novinke zatiaľ hovorí?

Hyundai láka na premiéru svojho prvého ostrého SUV. Takto by malo znieť
Zdroj: Instagram/hyundai_n_worldwide

Kórejská automobilka Hyundai plánuje na rok 2021 poriadnu záplavu modelov svojej športovej divízie N. Tá začala svoju úplne novú históriu písať s modelom i30 N, ktorý sa stal okamžite obľúbeným hothatchom s mimoriadnym zábavným faktorom a špičkovými jazdnými vlastnosťami.

Na Slovensku dokonca patrí k najpredávanejším zástupcom tejto kategórie áut. Neskôr doplnil ponuku divízie aj variant i30 Fastback N a na úspechy týchto nahnevaných členov chce značka nadviazať príchodom aj ďalších športových modelov. 

Na trh by mala v blízkej dobe doraziť nová generácia kompaktu i20 vo vrcholnom prevedení N, k dispozícii má byť tiež modernizovaný rad i30 N (hatchback, fastback) a horúcou novinkou sa stanú blížiace sa budúcoročné premiéry ostrých SUV Kona N či Tucson N.

Na prvú z nich už začína výrobca lákať krátkym videom a niekoľkými snímkami skrz svoj účet na sociálnej sieti Instagram. Dokonca môžeme v krátkom spote počuť i nabrúsený zvuk pripravovaného kompaktného SUV Kona N. Na oficiálne predstavenie novinky už zrejme nebudeme čakať dlho.

Pozrite si tento príspevok na Instagrame

Príspevok, ktorý zdieľa Hyundai N (@hyundai_n_worldwide)

Známa technika, s jedným detailom

Zatiaľ nevieme presné technické špecifikácie, no podľa neoficiálnych informácií by mala pod kapotou pracovať rovnaká technika ako v prípade modelov i30 N. Išlo by tak o benzínový turbom prepĺňaný štvorvalec s objemom dvoch litrov a výkonom 250 alebo 275 koní (184 kW alebo 202 kW). 

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 66% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.