Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
09.09.2020, 11:35

Náročné testy najobľúbenejšieho SUV od Hyundaiu. Zavítal aj na český polygón Tatry

  • Pred oficiálnym uvedením na trh bol pripravovaný Tucson dôkladne otestovaný. Testy okrem iného zahŕňali jazdu, ovládateľnosť i skúšku celkovej kvality.
  • Novinka prišla v rámci testov na známy český polygón Tatry v Kopřivniciach, ale napríklad aj do rakúskych Álp na horu Grossglockner.
Náročné testy najobľúbenejšieho SUV od Hyundaiu. Zavítal aj na český polygón Tatry
Zdroj: Hyundai

Pre kórejskú automobilku Hyundai je chystaný úplne nový Tucson skutočne dôležitým modelom a dokazuje to i lákaním na jeho premiéru. Niet sa čomu čudovať, veď práve Tucson tretej generácie patrí k najpredávanejším športovo-úžitkovým vozidlám na slovenskom trhu a vyslúžil si aj z našej strany mnohé pochvaly.

​Jeho nová generácia však sľubuje sľubuje nielen nápadný a jedinečný vzhľad, ktorý je možné vidieť na niekoľkých už pred časom zverejnených snímkach, ale aj dobrú porciu zábavy za volantom, efektívne pohonné jednotky a praktické vlastnosti pre každodenné použitie.

Stále teda bude ponúkať napríklad pohon všetkých kolies či osadenie ťažného zariadenia. Ide zároveň o prvý Tucson, ktorý bol vyvinutý pod novou dizajnovou identitou Hyundai, Sensuous Sportiness. 

Po snímkach, ktoré automobilka zverejnila minulý týždeň, sa na verejnosť dostáva informácia o dôkladnom testovaní novinky. Hyundai potvrdil, že dokončil posledné fázy skúšok novej generácie modelu Tucson a po intenzívnom období vývoja i testovania v teréne či na cestách bol ešte pred uvedením na trh doladený v Českej republike a Rakúsku.

V U.S. Initial Quality Study 2020 organizácie J.D. Power bol Tucson tretej generácie zaradený medzi najlepšie kompaktné SUV na trhu a pripravovaná štvrtá generácia nechce zostať predchodcovi nič dlžná. 

„Spoločnosť Hyundai sa zaviazala vyrábať vozidlá najvyššej kvality. Toto je zakotvené aj v našom špičkovom balíku päťročnej záruky bez obmedzenia počtu kilometrov,“ uviedol Andreas-Christoph Hofmann, viceprezident spoločnosti Hyundai Motor Europe pre marketing a produkt.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 61% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.