Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
09.09.2020, 11:35

Náročné testy najobľúbenejšieho SUV od Hyundaiu. Zavítal aj na český polygón Tatry

  • Pred oficiálnym uvedením na trh bol pripravovaný Tucson dôkladne otestovaný. Testy okrem iného zahŕňali jazdu, ovládateľnosť i skúšku celkovej kvality.
  • Novinka prišla v rámci testov na známy český polygón Tatry v Kopřivniciach, ale napríklad aj do rakúskych Álp na horu Grossglockner.
Náročné testy najobľúbenejšieho SUV od Hyundaiu. Zavítal aj na český polygón Tatry
Zdroj: Hyundai

Pre kórejskú automobilku Hyundai je chystaný úplne nový Tucson skutočne dôležitým modelom a dokazuje to i lákaním na jeho premiéru. Niet sa čomu čudovať, veď práve Tucson tretej generácie patrí k najpredávanejším športovo-úžitkovým vozidlám na slovenskom trhu a vyslúžil si aj z našej strany mnohé pochvaly.

​Jeho nová generácia však sľubuje sľubuje nielen nápadný a jedinečný vzhľad, ktorý je možné vidieť na niekoľkých už pred časom zverejnených snímkach, ale aj dobrú porciu zábavy za volantom, efektívne pohonné jednotky a praktické vlastnosti pre každodenné použitie.

Stále teda bude ponúkať napríklad pohon všetkých kolies či osadenie ťažného zariadenia. Ide zároveň o prvý Tucson, ktorý bol vyvinutý pod novou dizajnovou identitou Hyundai, Sensuous Sportiness. 

Po snímkach, ktoré automobilka zverejnila minulý týždeň, sa na verejnosť dostáva informácia o dôkladnom testovaní novinky. Hyundai potvrdil, že dokončil posledné fázy skúšok novej generácie modelu Tucson a po intenzívnom období vývoja i testovania v teréne či na cestách bol ešte pred uvedením na trh doladený v Českej republike a Rakúsku.

V U.S. Initial Quality Study 2020 organizácie J.D. Power bol Tucson tretej generácie zaradený medzi najlepšie kompaktné SUV na trhu a pripravovaná štvrtá generácia nechce zostať predchodcovi nič dlžná. 

„Spoločnosť Hyundai sa zaviazala vyrábať vozidlá najvyššej kvality. Toto je zakotvené aj v našom špičkovom balíku päťročnej záruky bez obmedzenia počtu kilometrov,“ uviedol Andreas-Christoph Hofmann, viceprezident spoločnosti Hyundai Motor Europe pre marketing a produkt.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Vyskúšajte digitálne predplatné a dočítajte článok až do konca.
-89%

MIMORIADNA AKCIA

Získajte prístup ku kompletnému obsahu
len za 1 €

VYSKÚŠAŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.