StoryEditor

Škoda vylepšila svoje obľúbené SUV množstvom zmien. Dotkli sa aj techniky

01.12.2021, 13:26
Modernizácia prináša mnohé zmeny, od dizajnu, cez komfortnejší a modernejší interiér, trvalo udržateľné materiály, nové technológie a úsporné motory, až po rad bezpečnostných asistentov či konektivitu.

Keď mladoboleslavská automobilka Škoda Auto predstavila svetu pred niekoľkými rokmi svoj vôbec prvý novodobý SUV model Kodiaq, odštartovala tak snáď pre mnohých až prekvapivo veľkú vlnu záujmu. Zákazníci jednoducho túžili a túžia po vyššie stavaných vozidlách, čo práve Kodiaq s rozumne nastavenou cenovkou i atraktívnym dizajnom ponúkol.

Model následne ako druhý v poradí v rámci tohto segmentu doplnil aj menší súrodenec s označením Karoq, ktorého hlavným cieľom bolo zlákať potencionálnych klientov na trochu kompaktnejšie rozmery. Netrvalo dlho a po vzore Kodiaqu sa aj Karoq vypracoval na vrchné priečky predajov v rámci automobilky. Dokonca tak, že dnes patrí medzi druhé najpredávanejšie vozidlo portfólia.

„S počtom viac ako 500-tisíc predaných vozidiel je Karoq jedným z pilierov úspechu značky Škoda. Aby sme tento trend udržali, vozidlo bolo starostlivo zmodernizované. Inovovaná verzia má nový dizajn, vylepšenú aerodynamiku a ponúka moderné asistenčné systémy a infotainmenty. Som presvedčený o tom, že vďaka kombinácii týchto vlastností nadviažeme na doterajší úspech modelu,“ poznamenal predseda predstavenstva Škoda Auto Thomas Schäfer.

No a keďže Kodiaq nedávno prešiel príjemnou modernizáciou, rovnaký "osud" čakal aj menšieho zástupcu. Po niekoľkých upútavkách v podobe tajomných snímok sa verejnosti vylepšený Karoq predstavuje v plnej kráse. A s faceliftovým vyhotovením nechce zaujať iba prepracovaným dizajnom, ale taktiež zmenami v interiéri či v technike v útrobách.

Krajší vzhľad, praktickejšia kabína

Samozrejme, alfou a omegou modernizovanej verzie je úprava vzhľadu. Ten je stále aktuálny, sympatický a tak si nevyžadoval príliš výrazné zásahy. Nový je predný lakovaný nárazník vo farbe vozidla, pričom v jeho spodnej časti sa nachádza široký nasávací otvor s mriežkovanou štruktúrou a nechýba ani robustný čierny predný spojler. ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-25 11:45:00 - Feat.: - Title: Revolučná zmena pre „Géčko“: Terénna legenda od Mercedesu dostala elektropohon 02 - Modified: 2024-04-25 09:10:00 - Feat.: - Title: Urobí Európa krok späť? Nulové emisie sú vraj chvályhodné, ale nie za každú cenu 03 - Modified: 2024-04-24 14:00:02 - Feat.: - Title: Vyššia o desiatky percent: Spotreba áut na papieri nezodpovedá realite, ukazuje štúdia 04 - Modified: 2024-04-24 09:16:15 - Feat.: - Title: „Otec“ moderných škodoviek smeruje k Číňanom. Slovák dohliadne aj na tvary MG 05 - Modified: 2024-04-23 12:00:00 - Feat.: - Title: Keď začínajú drahé problémy: Čo nerobiť s turbomotorom a ako sa prejavujú problémy?
menuLevel = 2, menuRoute = auto/novinky, menuAlias = novinky, menuRouteLevel0 = auto, homepage = false
25. apríl 2024 19:40