Nová kampaň Telekom pomáha požiarom zničenému kultúrnemu centru v Banskej Štiavnici
StoryEditorOnline: MUW mali dobrý nápad a pripravili zaujímavé riešenie
V kategórii Online film a video najlepšie zaskórovala agentúra MUW Saatchi and Saatchi. A to so svojou ďalšou prácou z konceptu Rešpekt pre Telekom.
Víťazná práca získala celkom dobré body. Ale na postup do celoročného hodnotenia jej to tentokrát nestačilo. Porota bola v júlovom hodnotení Stratégií celkom prísna. Čítajte, ako to nakoniec dopadlo.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 89% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-27 09:21:38 - Feat.: - Title: Stredoslovenská energetika mení svoju kreatívu. Kto je EnergiQa?
02 - Modified: 2024-05-10 11:54:39 - Feat.: - Title: Online film a video: Je pekné, keď značka aj po neúspechu stojí pri svojej hviezde
03 - Modified: 2024-05-06 12:55:34 - Feat.: - Title: Česi sa spoliehajú na tutovky, tendre sú naozaj problém a testovanie vedie k priemernosti
04 - Modified: 2024-05-24 06:20:06 - Feat.: - Title: Milan Bielik o Young Lions 2024: O budúcnosť reklamy vôbec nemám strach
05 - Modified: 2024-04-22 12:58:31 - Feat.: - Title: Liga pre seniorov prichádza s premiérovou kampaňou