StoryEditor

Problémy najobľúbenejšieho amerického piva

04.07.2023, 16:30
Autor:
Karol WolfKarol Wolf

Z hľadiska marketingu je to zrejmé. Ľudia zodpovední za kampaň s Dylanom Mulvaneyom urobili nepochopiteľnú a drahú chybu.

Komunikačný príbeh americkej pivnej značky Bud Light z portfólia pivného gigantu Anheuser-Busch je dokonale absurdný. Na začiatku bola značka pohodlnou jednotkou na americkom trhu. Potom prišla reklamná kampaň, kde firma najala známeho transsexuálneho influencera Dylana Mulvaneyho, ktorému ku prvému výročiu jeho tranzície venovala limitovanú edíciu plechoviek s jeho podobizňou. A odštartovala tak doslova katastrofálny pád, ktorý ju k dnešnému dňu stál miliardy dolárov.

Gro amerických pivárov, pre ktorých bol dovtedy Bud Light symbolom ich životného štýlu sa otočilo značke chrbtom. Predaje klesli o 20 a viac percent a pozícia trhovej jednotky je minulosť. Celková hodnota Anheuser...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-25 10:00:00 - Feat.: - Title: Z malej firmy miliónový biznis. Manželky vybudovali uhlíkovo neutrálnu továreň, varia v nej aj čierne pivo 02 - Modified: 2024-04-25 12:00:00 - Feat.: - Title: Belgičanovi súd povolil šoférovať pod vplyvom alkoholu. Jeho telo si ho totiž vyrába samo 03 - Modified: 2024-04-23 05:30:00 - Feat.: - Title: Nudný telefón bojuje proti závislosti na smartfónoch pitím piva 04 - Modified: 2024-04-22 09:30:22 - Feat.: - Title: Prídeme o české pivo? Polia s chmeľom napáda agresívna hubová choroba, proti ktorej neexistuje ochrana 05 - Modified: 2024-04-13 07:00:00 - Feat.: - Title: Mníšky si v španielskej svätyni otvorili bar. K pivu dávajú aj Božie slovo
menuLevel = 2, menuRoute = komentare/komentare, menuAlias = komentare, menuRouteLevel0 = komentare, homepage = false
29. apríl 2024 08:43