StoryEditor

Online netúži byť offline

21.08.2013, 00:00

Minulý týždeň sme u nás v pobočke uskutočnili malý experiment. Už dávnejšie sme totiž na jednej z našich fanúšikovských stránok na Facebooku sľúbili, že ak bude mať jedného dňa 10-tisíc členov, urobíme ich stretnutie v pracovnom čase. Sľuby sa musia plniť, a v rámci sociálnych sietí ešte promptnejšie. Pretože online nič neodpúšťa, práve naopak, veľmi pozorne vás sleduje a upozorní na každú chybičku. Už v prvom týždni jej spustenia sme však mali pocit, že aj vzhľadom na letný režim sa nemusíme báť toho, že by nám kapacity našich priestorov nestačili. Aj napriek tomu, že iniciatíva stretnutia bola podporená súťažnou aplikáciou.

Nakoniec sme v centrále slovenskej pobočky mali možnosť privítať viac ako 20 fanúšikov. Program bol odľahčený – predstavili sa im jednotliví produktoví manažéri, ktorí priblížili svoju každodennú agendu. Najbúrlivejšia diskusia sa už tradične strhla pri Windows 8. Oprávnene – je to zmena filozofie operačného systému. A keďže máme tiež nový koncept spôsobu práce v našej pobočke, s ktorým súvisela aj obnova priestorov kancelárií, nasledovala ich prehliadka. Samozrejmosťou bola ukážka toho najlepšieho z našej dielne a dielne našich partnerov: tablety, ultrabooky, hybridy, Windows Phone 8. Gejmeri sa nezapreli a všetci sa nakoniec zhŕkli v kútiku XBOX.

Musím povedať, že táto skúsenosť mi veľa dala. Síce sme sa utvrdili vo fakte, že väčšina ľudí z online sveta v ňom chce aj zostať, ale, naopak, vzorka, ktorá sa s nami a ostatnými fanúšikmi prišla zoznámiť, bola vysoko zainteresovaná a odborne znalá všetkých našich produktov. Spoločný plodný dialóg trval do neskorého popoludnia a takáto forma spätnej väzby je pre celú našu pobočku neoceniteľná. Firmy by mali totiž aj počúvať – ak len rozprávajú, je niekde chyba.

Markus Breyer, generálny riaditeľ, Microsoft Slovakia

menuLevel = 2, menuRoute = komentare/komentare-hn, menuAlias = komentare-hn, menuRouteLevel0 = komentare, homepage = false
02. jún 2024 03:25