Malý slovenský superšportiak má špičkové parametre. Aktuálne ho poháňa 300-koňový motor od Subaru. Samozrejmosťou je manuálna prevodovka, prepracovaná aerodynamika, vlastné brzdy a dokonca aj podvozok. Pri stavbe Slováci používali špičkové materiály, ako aj karbón. Snímka: Marek Kmeť
Malý slovenský superšportiak má špičkové parametre. Aktuálne ho poháňa 300-koňový motor od Subaru. Samozrejmosťou je manuálna prevodovka, prepracovaná aerodynamika, vlastné brzdy a dokonca aj podvozok. Pri stavbe Slováci používali špičkové materiály, ako aj karbón. Snímka: Marek Kmeť
Malý slovenský superšportiak má špičkové parametre. Aktuálne ho poháňa 300-koňový motor od Subaru. Samozrejmosťou je manuálna prevodovka, prepracovaná aerodynamika, vlastné brzdy a dokonca aj podvozok. Pri stavbe Slováci používali špičkové materiály, ako aj karbón. Snímka: Marek Kmeť
Malý slovenský superšportiak má špičkové parametre. Aktuálne ho poháňa 300-koňový motor od Subaru. Samozrejmosťou je manuálna prevodovka, prepracovaná aerodynamika, vlastné brzdy a dokonca aj podvozok. Pri stavbe Slováci používali špičkové materiály, ako aj karbón. Snímka: Marek Kmeť
Malý slovenský superšportiak má špičkové parametre. Aktuálne ho poháňa 300-koňový motor od Subaru. Samozrejmosťou je manuálna prevodovka, prepracovaná aerodynamika, vlastné brzdy a dokonca aj podvozok. Pri stavbe Slováci používali špičkové materiály, ako aj karbón. Snímka: Marek Kmeť
Malý slovenský superšportiak má špičkové parametre. Aktuálne ho poháňa 300-koňový motor od Subaru. Samozrejmosťou je manuálna prevodovka, prepracovaná aerodynamika, vlastné brzdy a dokonca aj podvozok. Pri stavbe Slováci používali špičkové materiály, ako aj karbón. Snímka: Marek Kmeť
Malý slovenský superšportiak má špičkové parametre. Aktuálne ho poháňa 300-koňový motor od Subaru. Samozrejmosťou je manuálna prevodovka, prepracovaná aerodynamika, vlastné brzdy a dokonca aj podvozok. Pri stavbe Slováci používali špičkové materiály, ako aj karbón. Snímka: Marek Kmeť
Malý slovenský superšportiak má špičkové parametre. Aktuálne ho poháňa 300-koňový motor od Subaru. Samozrejmosťou je manuálna prevodovka, prepracovaná aerodynamika, vlastné brzdy a dokonca aj podvozok. Pri stavbe Slováci používali špičkové materiály, ako aj karbón. Snímka: Marek Kmeť
Malý slovenský superšportiak má špičkové parametre. Aktuálne ho poháňa 300-koňový motor od Subaru. Samozrejmosťou je manuálna prevodovka, prepracovaná aerodynamika, vlastné brzdy a dokonca aj podvozok. Pri stavbe Slováci používali špičkové materiály, ako aj karbón. Snímka: Marek Kmeť
Malý slovenský superšportiak má špičkové parametre. Aktuálne ho poháňa 300-koňový motor od Subaru. Samozrejmosťou je manuálna prevodovka, prepracovaná aerodynamika, vlastné brzdy a dokonca aj podvozok. Pri stavbe Slováci používali špičkové materiály, ako aj karbón. Snímka: Marek Kmeť
Malý slovenský superšportiak má špičkové parametre. Aktuálne ho poháňa 300-koňový motor od Subaru. Samozrejmosťou je manuálna prevodovka, prepracovaná aerodynamika, vlastné brzdy a dokonca aj podvozok. Pri stavbe Slováci používali špičkové materiály, ako aj karbón. Snímka: Marek Kmeť
Malý slovenský superšportiak má špičkové parametre. Aktuálne ho poháňa 300-koňový motor od Subaru. Samozrejmosťou je manuálna prevodovka, prepracovaná aerodynamika, vlastné brzdy a dokonca aj podvozok. Pri stavbe Slováci používali špičkové materiály, ako aj karbón. Snímka: Marek Kmeť
Malý slovenský superšportiak má špičkové parametre. Aktuálne ho poháňa 300-koňový motor od Subaru. Samozrejmosťou je manuálna prevodovka, prepracovaná aerodynamika, vlastné brzdy a dokonca aj podvozok. Pri stavbe Slováci používali špičkové materiály, ako aj karbón. Snímka: Marek Kmeť
Malý slovenský superšportiak má špičkové parametre. Aktuálne ho poháňa 300-koňový motor od Subaru. Samozrejmosťou je manuálna prevodovka, prepracovaná aerodynamika, vlastné brzdy a dokonca aj podvozok. Pri stavbe Slováci používali špičkové materiály, ako aj karbón. Snímka: Marek Kmeť
Malý slovenský superšportiak má špičkové parametre. Aktuálne ho poháňa 300-koňový motor od Subaru. Samozrejmosťou je manuálna prevodovka, prepracovaná aerodynamika, vlastné brzdy a dokonca aj podvozok. Pri stavbe Slováci používali špičkové materiály, ako aj karbón. Snímka: Marek Kmeť
Malý slovenský superšportiak má špičkové parametre. Aktuálne ho poháňa 300-koňový motor od Subaru. Samozrejmosťou je manuálna prevodovka, prepracovaná aerodynamika, vlastné brzdy a dokonca aj podvozok. Pri stavbe Slováci používali špičkové materiály, ako aj karbón. Snímka: Marek Kmeť
Malý slovenský superšportiak má špičkové parametre. Aktuálne ho poháňa 300-koňový motor od Subaru. Samozrejmosťou je manuálna prevodovka, prepracovaná aerodynamika, vlastné brzdy a dokonca aj podvozok. Pri stavbe Slováci používali špičkové materiály, ako aj karbón. Snímka: Marek Kmeť
Malý slovenský superšportiak má špičkové parametre. Aktuálne ho poháňa 300-koňový motor od Subaru. Samozrejmosťou je manuálna prevodovka, prepracovaná aerodynamika, vlastné brzdy a dokonca aj podvozok. Pri stavbe Slováci používali špičkové materiály, ako aj karbón. Snímka: Marek Kmeť
Malý slovenský superšportiak má špičkové parametre. Aktuálne ho poháňa 300-koňový motor od Subaru. Samozrejmosťou je manuálna prevodovka, prepracovaná aerodynamika, vlastné brzdy a dokonca aj podvozok. Pri stavbe Slováci používali špičkové materiály, ako aj karbón. Snímka: Marek Kmeť
Brutal na Slovakia Ringu. Snímka: Brutal