Deviate miesto patrí modelu Seat Toledo z roku 2008. Ani ten sa nevyhol stáčaniu a pôvodných 403 189 kilometrov bolo upravených na 113 600 kilometrov. Celkovo teda ide o stočenie najazdených kilometrov o 289 589 kilometrov, ktoré absolvoval známy 1,9-litrový motor s výkonom 77 kW.
O najmenšiu porciu stáčania z tohto rebríčka ide pri modeli Hyundai i30 z roku 2009. Pôvodných 366 888 kilometrov sa zmenilo len na 127 244 kilometrov. Obľúbený hatchback s 1,6-litrovým naftovým motorom s výkonom 84 kW tak majstri „ukrátili“ o celkom 239 644 kilometrov.
Deviate miesto patrí modelu Seat Toledo z roku 2008. Ani ten sa nevyhol stáčaniu a pôvodných 403 189 kilometrov bolo upravených na 113 600 kilometrov. Celkovo teda ide o stočenie najazdených kilometrov o 289 589 kilometrov, ktoré absolvoval známy 1,9-litrový motor s výkonom 77 kW.
Aj kompaktnejší zástupca mníchovskej značky z roku 2004 sa dočkal „omladzovacej“ kúri. Z pôvodných 457-tisíc kilometrov mu zostalo na tachometri len 163 525 kilometrov. Spolu s dvojlitrovým naftovým motorom s výkonom 110 kW bolo auto upravené o celkovo 293 475 kilometrov.
Privítajme nemeckého giganta Volkswagen, nakoľko na siedmom mieste sa v rebríčku umiestnil rodinne zameraný model Touran z roku 2003. Ten bol podľa grafu stočený z pôvodných 417-tisíc kilometrov na „zabehnutých“ 78-tisíc kilometrov. Celkovo tak ide pri modeli s 1,9-litrovým naftovým agregátom s výkonom 74 kW o pokles o necelých 340-tisíc kilometrov.
Jeden z najpredávanejších modelov? Známy Volkswagen Golf sa nevyhol ani umiestneniu v tejto „stáčacej“ tabuľke. Kúsok z roku 2003 bol upravený z pôvodných 525-tisíc kilometrov na veľmi pekných 137 774 kilometrov. Celkovo tak najazdil 1,9-litrový naftový motor s výkonom 74 kW o 387-tisíc kilometrov menej.
A je tu ďalší model z prémiových značiek. Audi A6 z roku 2004 dokázalo presedlať z pôvodných 621-tisíc kilometrov na slušných zhruba 223-tisíc kilometrov. Celkovo tak známy naftový trojliter s výkonom 165 kW najazdil zhruba o 398-tisíc kilometrov menej.
Častý bestseller na Slovensku a veľmi obľúbené auto na našom trhu už niekoľko dlhých rokov. Patrí taktiež k vyhľadávaným modelom zlodejov (najmä kvôli náhradným dielom) a svoje miesto si našla aj v tabuľke áut s najviac stočenými kilometrami z ČR. Z pôvodných 565-tisíc kilometrov sa razom stalo len 112-tisíc kilometrov. Celkovo tak model s legendárnym naftovým 1,9-litrovým motorom s výkonom 77 kW omladol o viac ako 450-tisíc kilometrov.
Ani luxusnejšia prémiovka z roku 2006 sa nevyhla stáčaniu kilometrov. BMW radu 5 je ikonický manažérsky model, ktorý však omladol z pôvodných 685-tisíc kilometrov na zhruba 200-tisíc kilometrov. Pod kapotou je štvorlitrový benzínový motor s výkonom 225 kW, ktorého nájazd upravili celkom o niečo málo cez 484-tisíc kilometrov.
Druhé miesto patrí obľúbenému českému modelu Škoda Fabia. Ten patrí dodnes medzi jedny z najpredávanejších automobilov na Slovensku, no teraz figuruje v „neslávnej“ tabuľke kúsok z roku 2006. Ten prešiel omladzovacou kúrou, kde bol pôvodný nájazd necelých 750-tisíc upravený na 194 261 kilometrov. Celkovo tak Fabia poháňaná 1,2-litrovým benzínovým motorom s výkonom 40 kW prešla úpravou o viac než 555-tisíc kilometrov.
Prvenstvo drží známa dodávka z roku 2005. Tej sa podarilo „lusknutím prstov“ omladnúť z pôvodných 756 500 kilometrov na 148 884 kilometrov. Model využíva naftový motor s objemom 2 685 centimetrov kubických a disponuje výkonom 115 kW. Celkovo auto omladlo o viac než 607-tisíc kilometrov.