StoryEditorSlovenský Volkswagen sfúkol 30 sviečok. Teraz chystá ďalší veľký projekt
Od 15 kusov vozidiel k viac ako tisícke za deň. Bratislavská fabrika dlhodobo priťahuje miliardové investície a vyrába vlajkové lode koncernu.
Červený vzorovaný koberec, luxusný interiér, veľký drevený stôl a za ním kopec funkcionárov. Medzi nimi azda najdôležitejší z nich boli vtedajší minister hospodárstva Jaroslav Kubečka a šéf koncernu Volkswagen Carl Hahn, ktorí sa rozhodli uzavrieť dohodu. Písal sa rok 1991 a na Úrade vlády bol dôkazom nového režimu aj príchod veľkých západných investorov. O Bratislavské au...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-09 17:50:26 - Feat.: - Title: Biznis so zahraničím automobilky v úvode roka nepotiahli. Zástupca ich zväzu pomenoval možný dôvod
02 - Modified: 2024-05-02 13:57:02 - Feat.: - Title: KOMENTÁR: Prečo je Slovensko lídrom v nočnej práci?
03 - Modified: 2024-04-30 06:25:42 - Feat.: - Title: Skupine Volkswagen klesol prevádzkový zisk aj predaj áut
04 - Modified: 2024-04-19 16:59:34 - Feat.: - Title: Rošáda Francúzov je na konci. Trnavské trio je kompletné, vyžiadalo si stovky miliónov aj prepúšťanie
05 - Modified: 2024-04-17 16:00:00 - Feat.: - Title: Zistenie HN: elektrické Porsche v Bratislave sa už vyrába. Fabrika aktuálne pracuje na „vychytávaní múch“