Kórejský výrobca pôsobiaci v Žiline začal s oslovovaním dodávateľov a rovnako aj s náborom nových ľudí. Plnú prevádzku by mohol spustiť už čoskoro.
Žilinská Kia bojovala s koronavírusom statočne. Aj napriek množstvu prekážok medzi poslednými v Európe svoj závod zatvorila a medzi prvými opäť spustila produkciu.
Motiváciou bol najmä dostatok objednávok a schopnosť vyrábať. No zatiaľ čo ostatní výrobcovia na Slovensku z hľadiska zmien už fungujú v predkrízovom režime, kórejskému závodu paradoxne jedna zmena vo výrobe chýba.
To by sa však malo podľa informácii HN už počas leta zmeniť. Severoslovenská automobilka totiž začala s oslovovaním svojich dodávateľov, aby sa pripravili na väčšie objemy produkcie.
Na pracovných portáloch zas pribúdajú ponuky práce v závode, keďže fabrika doplňu...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-23 16:21:15 - Feat.: - Title: Čína chce mať čipy pod kontrolou. Automobilky majú používať tie z domácej výroby
02 - Modified: 2024-05-10 11:20:03 - Feat.: - Title: Prepad, ktorý vyráža dych: Prečo slovenský priemysel skočil na brzdu?
03 - Modified: 2024-05-09 08:31:33 - Feat.: - Title: Slabý úvod roka pre motor ekonomiky. Zahraničný obchod sa prepadol najhlbšie za takmer štyri roky
04 - Modified: 2024-05-03 13:14:57 - Feat.: - Title: Čínske automobilky podľa Bruselu neposkytli dostatok údajov na preverenie dotácií, môžu čeliť clu
05 - Modified: 2024-04-24 14:00:02 - Feat.: - Title: Vyššia o desiatky percent: Spotreba áut na papieri nezodpovedá realite, ukazuje štúdia