Mlynské nivy výluka trolejbusy MHDTASR
Vrátiť ľudí späť do mestskej hromadnej dopravy bude ťažké, konštatuje dopravný analytik Jozef Drahovský.
Prečo Bratislava potrebuje parkovaciu politiku a prečo na ňu tak dlho čaká?
Počet áut je v niektorých lokalitách väčší ako počet parkovacích miest, ktoré sú k dispozícii. Doteraz sa ju nepodarilo spraviť preto, že na dvadsať rokov sa zrušili útvary, ktoré riešili dopravu do budúcnosti. Potom sa už začala parkovacia politika definovať, ale bolo odmietané definovať detaily a boli všelijaké snahy prihrať celú parkovaciu politiku vyvolenej firme na biznis. Práve kvôli takýmto snahám poslanci žiadny ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-20 16:30:00 - Feat.: - Title: Východ Slovenska potvrdzuje dominanciu na poli IT. Do Košíc majú namierené aj niektorí hráči z Bratislavy
02 - Modified: 2024-05-18 05:30:00 - Feat.: - Title: Analytička pre verejné politiky: Kus pokory neuškodí vedcom, systému ani antisystému
03 - Modified: 2024-05-17 09:16:04 - Feat.: - Title: Obmedzenie v Bratislave: Mesto vyhlásilo mimoriadnu situáciu na moste na Hradskej ulici vo Vrakuni
04 - Modified: 2024-05-17 08:28:50 - Feat.: - Title: Ivana Gáborík: „Slzy sa mi kotúľajú po tvári na počkanie,“ hovorí v exkluzívnom rozhovore pre Evitu
05 - Modified: 2024-05-17 11:30:00 - Feat.: - Title: Nachytajú aj zdanlivého experta? Tieto dopravné značky musí poznať každý vodič