Dostať sa sa zo severozápadu dnes dopoludnia do Bratislavy bez značného zdržania bol nemožný úkon. Na starej Seneckej ceste sa stala kuriózna situácia. Objavil sa tam prenosný semafor a ten plynule svietil na červeno. Zjavne bola zle naprogramovaná alebo chybne nastavená ovládacia krabička na zariadení, ktoré semafor obsluhovalo.
Časť vodičov čakala, potom prišli na rad takí, čo červenú ignorovali, vtedy sa kolóna mierne posunula, potom sa zase pri poctivom vodičovi stojacom niekoľko minút na červenej zasekla.
Ten bol trúbením ostatných časom napokon donútení prejsť a tak to išlo celé ďalej dookola. Rýchlosť jazdy bola pred deviatou hodinou ráno zhruba päťnásobne pomalšia oproti kráčaniu. Tempo autom dosahovalo asi jeden kilometer za hodinu. Upchávala sa aj paralelná diaľnica D1, ktorá bola pre upchatú Seneckú cestu podstatne viac vyťažená ako obvykle.
Prečo prenosný semafor na danom mieste vlastne pribudol? Objavil sa hneď za križovatkou neďaleko známeho reťazca v smere na Bratislavu na úseku, kde nie je žiadna križovatka.
Zhodou okolností deň predtým na rovnakom úseku staviteľ obchvatu Bratislavy D4R7 úspešne premostil Seneckú cestu. Míľnik spomenul aj na sociálnej sieti. ,
„Ďakujeme za Vašu trpezlivosť. Ukončená úplná uzávierka cesty I/61 #Bratislava – Ivanka pri Dunaji. Dôvodom uzávierky bolo vkladanie prefabrikovaných mostných nosníkov budúceho diaľničného mosta SO235, nad cestou I/61 (budúca diaľnica D4 Jarovce - Rača," uviedol investor.
Podľa údajov ešte z roka 2015 jazdí po Seneckej ceste denne 13-tisíc až 30-tisíc vozidiel za deň.
Minulý minister dopravy Árpád Érsek mal v pláne Seneckú cestu rozšíriť na štyri pruhy. Na zmenu však chýbali peniaze. V procese príprav je aktuálne aj rozširovanie súbežnej D1.