StoryEditor

Polievky majú novú agentúru

03.12.2007, 18:04
Firma Knorr, ktorá patrí pod skupinu Unilever zmenila reklamnú agentúru. O jej globálnu kreatívu sa postará najväčšia americká reklamná agentúra JWT.
Napriek novej reklamke si firma Knorr ponechá v zálohe aj ďalšiu agentúru. Reklamu pre  európsky, ázijský a latinskoamerický trh zabezpečí na lokálnej úrovni JWT (skupina WPP). Africký a severoamerický trh bude aj napriek novej globálne agentúre zabezpečovať skupina Omnicom, respektíve agentúra DDB (patriaca pod Omnicom).

Výdavky spojené s propagáciou produktov firmy Knorr v roku 2006 predstavovali viac ako 4,5 mld. Skk. Unilever minul celkovo na reklamu a médiá v minulom roku 102,5 mld. Skk.

Knorr je svetoznáma potravinárska spoločnosť, ktorá vznikla v Nemecku v roku 1885. Založil ju Carl Heinrich Knorr. Od roku 2000 patrí spoločnosť do skupiny Unilever. Jej najznámejšie produkty sú sáčkové polievky, bujóny a rôzne prísady do jedál.

Zdroj:
Debrief.co.uk
Wikipedia.com
AdAge.com
menuLevel = 2, menuRoute = dennik/dane-a-odvody-2007, menuAlias = dane-a-odvody-2007, menuRouteLevel0 = dennik, homepage = false
28. apríl 2024 09:24