Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
26.02.2021, 11:03

Nová éra Peugeotu. Automobilka predstavila prepracované logo inšpirované minulosťou

Francúzska značka predstavila svoj v poradí už 11. logo. Tentokrát spája retro s budúcnosťou, pričom sa nemení iba logo, ale tiež celková identita či vizuál predajných miest.

Nová éra Peugeotu. Automobilka predstavila prepracované logo inšpirované minulosťou
Zdroj: Peugeot

Francúzska automobilka Peugeot patrí k vôbec k najstaršej zachovanej značke automobilového priemyslu na svete. Za svoje pôsobenie priniesol výrobca na trh množstvo prelomových vozidiel s cenou dostupnou širokej verejnosti.

Začiatkom roka 2021 dokonca skupina PSA (do ktorej Peugeot spadal) a taliansko-americká automobilka Fiat Chrysler Automobiles (FCA) dokončili fúziu a formálne sa spojili do jednej spoločnosti Stellantis. 

Nový koncern bude vyrábať pomerne širokú škálu značiek, ako sú Peugeot, Citroën, Opel, DS a tiež Fiat, Alfa Romeo, Maserati, Lancia či Chrysler a Jeep. Podľa slov automobiliek pomôže fúzia značkám zvýšiť flexibilitu a efektívnosť, aby mohli v rýchlo sa meniacom prostredí reagovať na nové výzvy v oblasti kolektivity, elektrifikácie, zdieľanej a autonómnej mobility. Uviedli to ešte na jeseň 2019 po oznámení plánov na zlúčenie.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 70% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.