Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
21.09.2020, 12:05

Nový šéf pomenoval hlavné ciele Škody. Preorientovanie sa na lacný segment odmietol

Zlacnenie a zameranie na vozidlá po vzore Dacie sa zrejme konať nebude. Priblížil to na zasadnutí s odborármi nový šéf Škody Thomas Schäfer.

Nový šéf pomenoval hlavné ciele Škody. Preorientovanie sa na lacný segment odmietol
Zdroj: Škoda Auto

"Značka je na tom veľmi dobre a má skvelú povesť. Tú si vypracoval tím, ktorý môže byť náležite hrdý," vyhlásil Thomas Schäfer, nový predseda predstavenstva automobilky Škoda na zasadnutí s odborármi. Zo stretnutia s podnikovou radou cituje najnovšie vydanie denníka Škodovácký odborář, píše iDNES.cz.

"Prácu svojich predchodcov nezavrhnem. Mojím cieľom je pokračovať v úspešnom kurze značky Škoda aj v najbližších rokoch. Som si vedomý, aké očakávania a obavy sú spojené s mojou osobou," uviedol Schäfer.

Podľa nového šéfa českej značky, ktorý nastúpil do funkcie na začiatku tohto augusta, neexistuje žiadny spor o pozíciu značky ako takej. "Vedie sa kritická diskusia o rozložení ponuky a výroby vozidiel," zhŕňa Škodovácký odborář.

"Naše modely poskytujú skvelý pomer medzi cenou a úžitkovou hodnotou, pozitívne prekvapujú priestorom a jednoduchým ovládaním," komentuje Schäfer s tým, že Škoda tiež musí zostať dostupná pre väčšinových zákazníkov.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 70% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.