Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
06.03.2020, 11:02

​BMW mení svoje ikonické logo. Bude jednoduchšie a čistejšie, má to však háčik

Prepracované logo bude teraz jednoduchšie, čistejšie a taktiež elegantnejšie. Automobilka informovala aj o tom, kde ho plánuje využívať.

​BMW mení svoje ikonické logo. Bude jednoduchšie a čistejšie, má to však háčik
Zdroj: BMW

Automobilky sa snažia držať krok s dobou okrem iného aj svojimi ikonickými logami. Rokmi sa aj tieto "detaily" menia a občas ide o zásadnejšiu, inokedy o skutočne minimálnu zmenu vzhľadu. Podstata však zostáva vo väčšine prípadov zachovaná aj po desiatkach rokov a rovnako je to i v prípade automobilky BMW.

Nové logo bolo použité napríklad na novo predstavenom koncepte BMW i4:

Už od roku 1917 je značka charakteristická okrúhlym logom s modro-bielou vrtuľou a nápisom BMW. Rokmi sa menil najmä štýl písma, ale aj ohraničenie loga. V súčasnosti sa na vozidlách i mediálnych materiáloch používa moderné logo BMW s 3D efektom, no značka to chce v súvislosti s nabiehaním na "novú éru" zmeniť.

​​Po viac ako 20 rokoch má teda značka BMW novú korporátnu identitu pre potreby online aj offline komunikácie. Kompletným prepracovaním v prospech nového logotypu a nových dizajnových pravidiel prešli komunikačné logá BMW, ale taktiež BMW i a BMW M. Značka sa tak prispôsobuje potrebám a vizuálnemu štýlu dneška a lepšie tak vyhovuje nárokom digitálneho veku. 

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 55% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.