Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
06.03.2020, 11:02

​BMW mení svoje ikonické logo. Bude jednoduchšie a čistejšie, má to však háčik

Prepracované logo bude teraz jednoduchšie, čistejšie a taktiež elegantnejšie. Automobilka informovala aj o tom, kde ho plánuje využívať.

​BMW mení svoje ikonické logo. Bude jednoduchšie a čistejšie, má to však háčik
Zdroj: BMW

Automobilky sa snažia držať krok s dobou okrem iného aj svojimi ikonickými logami. Rokmi sa aj tieto "detaily" menia a občas ide o zásadnejšiu, inokedy o skutočne minimálnu zmenu vzhľadu. Podstata však zostáva vo väčšine prípadov zachovaná aj po desiatkach rokov a rovnako je to i v prípade automobilky BMW.

Nové logo bolo použité napríklad na novo predstavenom koncepte BMW i4:

Už od roku 1917 je značka charakteristická okrúhlym logom s modro-bielou vrtuľou a nápisom BMW. Rokmi sa menil najmä štýl písma, ale aj ohraničenie loga. V súčasnosti sa na vozidlách i mediálnych materiáloch používa moderné logo BMW s 3D efektom, no značka to chce v súvislosti s nabiehaním na "novú éru" zmeniť.

​​Po viac ako 20 rokoch má teda značka BMW novú korporátnu identitu pre potreby online aj offline komunikácie. Kompletným prepracovaním v prospech nového logotypu a nových dizajnových pravidiel prešli komunikačné logá BMW, ale taktiež BMW i a BMW M. Značka sa tak prispôsobuje potrebám a vizuálnemu štýlu dneška a lepšie tak vyhovuje nárokom digitálneho veku. 

Nedozvedeli ste sa všetko?

Tento článok je exkluzívnym obsahom Hospodárskych novín. Pokiaľ chcete získať neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu hnonline.sk, predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.