StoryEditorBMW mení svoje ikonické logo. Bude jednoduchšie a čistejšie, má to však háčik
Prepracované logo bude teraz jednoduchšie, čistejšie a taktiež elegantnejšie. Automobilka informovala aj o tom, kde ho plánuje využívať.
Automobilky sa snažia držať krok s dobou okrem iného aj svojimi ikonickými logami. Rokmi sa aj tieto "detaily" menia a občas ide o zásadnejšiu, inokedy o skutočne minimálnu zmenu vzhľadu. Podstata však zostáva vo väčšine prípadov zachovaná aj po desiatkach rokov a rovnako je to i v prípade automobilky BMW.
Nové logo bolo použité napríklad na novo predstavenom koncepte BMW i4:
Už od roku 1917 je značka charakteristická okrúhlym logom s modro-bielou vrtuľou a nápisom BMW. Rokmi sa menil najmä štýl písma, ale aj ohraničenie loga. V súčasnosti sa na vozidlách i mediálnych materiáloch používa moderné logo BMW s 3D efektom, no značka to chce v súvislosti s nabiehaním na "novú éru" zmeniť.
Po viac ako 20 ro...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-25 11:45:00 - Feat.: - Title: Revolučná zmena pre „Géčko“: Terénna legenda od Mercedesu dostala elektropohon
02 - Modified: 2024-04-25 09:10:00 - Feat.: - Title: Urobí Európa krok späť? Nulové emisie sú vraj chvályhodné, ale nie za každú cenu
03 - Modified: 2024-04-25 07:10:38 - Feat.: - Title: Toyota zaznamenala rekordný celosvetový predaj, prvýkrát prekročila hranicu desiatich miliónov áut
04 - Modified: 2024-04-24 14:00:02 - Feat.: - Title: Vyššia o desiatky percent: Spotreba áut na papieri nezodpovedá realite, ukazuje štúdia
05 - Modified: 2024-04-24 09:16:15 - Feat.: - Title: „Otec“ moderných škodoviek smeruje k Číňanom. Slovák dohliadne aj na tvary MG