Totálne fiasko tradičných automobiliek. Techniku musia brať z Číny, aby stíhali tempo Tlak na zaužívané automobilky pôsobiace v Európe rastie. Čo s tým robiť, aby konkurovali čínskym hráčom?
Škoda so spaľovákmi nekončí, hlási člen vedenia automobilky. Kvôli Ázii zrýchlia vývoj Čo povedal Johannes Neft, člen predstavenstva Škoda Auto, o novom koncepte Vision O alebo budúcnosti značky?
Nový šéf Renaultu zveril vedenie Dacie manažérke od Mercedesu, velí smer elektro „Zemetrasenie“ v útrobách skupiny Renault neutícha, na post hlavy automobilky Dacia prichádza Katrin Adtová.
Európske automobilky majú ďalší problém. Mieri k nám čínsky technologický gigant Ak chce výrobca uspieť v Európe, musí navýšiť produkciu. Aktuálne nestíha uspokojiť ani domácich zákazníkov.
Vyšľachtené BMW dostanú novú identitu. Alpina po vyše polstoročí mení logo aj smer Ikonická značka Alpina, ktorá po desaťročia upravovala vozidlá BMW, prichádza s radikálnou zmenou.
Šéf Mercedesu varuje pred kolapsom trhu s autami. „Rútime sa proti múru,“ tvrdí Prečo jeden z najvplyvnejších mužov európskeho automobilového priemyslu hovorí o zrútení trhu? Aké dôsledky to môže mať?
Šéf JLR končí v čase najradikálnejších zmien v Jaguare. Donald Trump kritikou nešetril Stoličku šéfa automobilky JLR na konci roka opustí Adrian Mardell a známy je už i nástupca. Aký bude osud značky Jaguar?
Range Rover urobil radikálny krok. Dostal prvé vlastné logo a chce sa „osamostatniť“ Nová vizuálna identita je súčasťou ambicióznej stratégie JLR, ktorá chce z Range Rovera urobiť plnohodnotnú samostatnú značku.
Cenová vojna bez víťaza: Konsolidácia má v Číne zmazať zo scény takmer 90 percent značiek Čína má dnes 129 značiek elektroáut, ale o šesť rokov ich na trhu zostane len hŕstka. Čo sa stane s ostatnými?
Úplne zastavenie výroby. Jaguar padol až na dno, podarí sa mu ešte znova „vyplávať“? Predajne Jaguaru majú fungovať aj naďalej, no po dopredaji skladových zásob nebudú mať asi rok čo predávať.
Toyota odhalila trojicu noviniek: moderné technológie spája s úsporou i praktickosťou Japonská automobilka predstavila úplne novú generáciu RAV4, kompletné nový model bZ4X Touring a vylepšení sa dočkala aj Corolla Cross.
Vstupuje Tesla na Slovensko? Americký výrobca si u nás zaregistroval spoločnosť Známa a aktuálne kvôli jej šéfovi i pomerne kontroverzná značka Tesla prichádza konečne aj na slovenský trh.
EÚ chce zakázať karbónové komponenty v automobiloch. Výrobcovia už bijú na poplach Európska únia má v pláne rozšíriť zoznam nebezpečných látok. Pribudnúť by mali diely z uhlíkových vlákien.
Škoda chystá hybridnú Fabiu či Scalu. Vyvíja však aj spaľovák pre americké elektromobily Hybridná technika by sa mala už onedlho dostať aj do menších, čisto spaľovacích modelov značky Škoda.
Ford pochová ikonu, ktorú pozná každý. V ponuke už nezostane žiadny bežný „osobák“ Kedysi mimoriadne obľúbený model nedostane nástupcu a jeho výroba definitívne skončí už o pár mesiacov.
Na túto Daciu nedajú mnohí Slováci dopustiť. Obľubujú i jedinečnú alternatívu hybridov Slovenské zastúpenie značky Renault a Dacia zhodnotilo rok 2024 a prezradilo štatistiky pôsobenia na našom trhu.
Veľké zemetrasenie vo vedení značky Porsche. Kandidátov už hľadajú aj v Škode Ekonomické výsledky spoločnosti potvrdzujú, že výrobca je v mimoriadne zlej situácii, v akej nebol už dekády.
Kto neverí v elektroautá, poškodzuje Európu, odkazuje Scholz. Chce únijné dotácie Pokles predajov elektromobilov v Európe by mohli v budúcnosti vyriešiť ďalšie dotácie. Nutná je však správna stratégia.
Tesla a Čína slušne zarobia na emisných odpustkoch. Konkurentov zachránia pred pokutami „Kšefty“ s kvótami sú čoraz väčšou témou. Ťažiť z toho má podľa akutálnych dokumentov najmä americká značka Tesla. Nie je však jediná.
Japonský autopriemysel je chorý, infúziu teraz zháňa Nissan. Prežijú už len veľké skupiny? Ak by došlo k fúzii Nissanu a Hondy, vznikla by po Toyote a Volkswagene tretia najväčšia automobilová skupina na svete. Žolíkom v celej hre je ešte Mitsubishi.
Elektrifikácia Škody viazne. Kombík je zatiaľ odložený, sedemmiestny obor mešká Záujem o elektromobily sa spomalil a s ním aj predaje. Automobilky teraz prehodnocujú svoje pôvodne nastavené plány, vrátane českej Škody.
Hyundai dosiahol významný míľnik. Vyrobil už sto miliónov áut, polovicu len za 11 rokov Kým prvých 50 miliónov áut vyrobil Hyundai do roku 2013 a potreboval na to 46 rokov, ďalších 50 miliónov zvládol len za 11 rokov.
Dobré riešenie neexistuje. Boj o clá na elektrické autá z Číny ešte nie je na konci Téma ohľadom zavedenia cla na vozidlá z Číny pokračuje. Problém je i v tom, že elektromobily z Číny nemusia na kapote nosiť výhradne značku čínskej automobilky.
Prvé sériové auto na vodík od BMW? Príde v roku 2028, vznikne v spolupráci s Toyotou BMW Group a Toyota Motor Corporation posúvajú spoluprácu na ďalšiu úroveň. Spoločne budú pracovať na vodíkovom pohone novej generácie.
Mnohí tomu neuniknú. Pokuty za prekročené emisie budú pre automobilky likvidačné Automobilkám, ktoré v Európe uvádzajú nové vozidlá na trh, sa môže úspech vo výsledku nepekne vypomstiť.