Majitelia nových moderných áut môžu mať pokoj na duši. Hoci ani oni nie sú "neohrození", no problém sa týka najmä starších vozidiel v horšej kondícii.
Stav z čias minulých, keď počas horúceho počasia krajnice ciest okupovali odstavené autá s „vyvretou vodou“, už moderné autá súčasnosti v podstate nepoznajú. Našťastie. Na jednej strane je to skvelá správa, veď technológia a bezpečnosť sa za roky posunula výrazne vpred.
Na druhej strane sa v dnešných autách čoraz častejšie používajú namiesto klasického ukazovateľa teploty motora len dve informatívne samostatné kontrolky. Jedna sa prihlási o slovo po štarte, keď je motor studený a jazda má byť pozvoľná, druhá je podstatne kritickejšia a oznamuje, keď sa motor prehrieva....
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-26 22:00:00 - Feat.: - Title: Otázky, ktoré musia zvládať začiatočníci v autoškole. Pri niektorých zaváhajú i „profíci“
02 - Modified: 2024-04-26 12:00:00 - Feat.: - Title: Prvá jazda s novou Daciou Duster. Odolný klasik zdražel a dostal miesto dieselu hybrid
03 - Modified: 2024-04-26 09:06:00 - Feat.: - Title: Návrat Škody k športiakom? Supervýkonná novinka ohromí, má to však jeden háčik
04 - Modified: 2024-04-27 22:00:00 - Feat.: - Title: Obľúbené české SUV spravilo veľký skok vpred. Slovákom však poriadne zamotá hlavu
05 - Modified: 2024-04-25 11:45:00 - Feat.: - Title: Revolučná zmena pre „Géčko“: Terénna legenda od Mercedesu dostala elektropohon