Môže byť menšie auto väčšie a zároveň ľahšie? Áno, nová Astra generácie K to dokáže.
Podľa verzie je voči plnoštíhlej predchodkyni o 120 až 200 kíl ľahšia, do dĺžky je až o 50 mm kratšia, no vo vnútri je väčšia než Astra kedy bola.
Spolu s vydareným dizajnom, pestrou ponukou výbavy, ktorá v kategórii ani po roku od uvedenia nie je samozrejmosťou, sa veru niet čo diviť, že sa Astra K stala Európskym autom roka 2016. Je jedným z naj áut nižšej strednej triedy.
Viac sa dozviete v priloženom videu nižšie.
Úplne základná verzia „krátkej“ Astry K začína na cene 12 490 eur a za „dlhú“ chcú len o tisícku viac.
Netvrdím že Astru treba kupovať v najväčšej výbave a s najvýkonnejším motorom, no keď nad tým tak uvažujem, osobne by som z bežných verzií asi inú ako práve kombík s najsilnejším benzínovým agregátom nechcel. Vtedy si treba pripraviť veľmi rozumných 21-tisíc eur.
01 - Modified: 2024-04-26 22:00:00 - Feat.: - Title: Otázky, ktoré musia zvládať začiatočníci v autoškole. Pri niektorých zaváhajú i „profíci“
02 - Modified: 2024-04-26 12:00:00 - Feat.: - Title: Prvá jazda s novou Daciou Duster. Odolný klasik zdražel a dostal miesto dieselu hybrid
03 - Modified: 2024-04-26 22:00:00 - Feat.: - Title: Množstvo zmien, ktoré ho robia výnimočným. Tento herný smartfón od ROG zaujme aj bežných používateľov
04 - Modified: 2024-04-24 07:12:44 - Feat.: - Title: Vysoký výkon, skvelé objektívy a zaujímavé príslušenstvo. Takto to vyzerá, keď sa z mobilu stane fotoaparát
05 - Modified: 2024-04-19 16:59:34 - Feat.: - Title: Rošáda Francúzov je na konci. Trnavské trio je kompletné, vyžiadalo si stovky miliónov aj prepúšťanie