Nový dizajn sa prejavil na prepracovanej prednej časti, väčšej maske chladiča, nárazníku a novej kapoty. Tá je znížená o 20 milimetrov.
Vylepšili aj spojler a zadný nárazník, ktorý bude pri verzií so slabším motorom obsahovať dve koncovky výfuku a pri silnejšom dokonca štyri. Úpravy sa dotkli aj difúzoru a čierneho panelu medzi LED svetlami, ktoré budú po novom usporiadané do písmena „C“.
Asi najviac rezonoval fakt, že Ford vypustil z ponuky motorov benzínový šesťvalec. Pod kapotou teda budete môcť mať preplňovaný atmosférický 2.3-litrový štvorvalec EcoBoost alebo 5.0 litrový osemvalec Coyote. Ten bude po novom kombinovať priamy a nepriamy vstrek paliva. Vďaka tomu by mal zabezpečiť nižšiu spotrebu, vyšší výkon a lepší nástup točivého momentu.
K dispozícií bude pri oboch motoroch manuálna 6-stupňová prevodovka, alebo nový 10-stupňový automat. Výhodu by mal mať v rýchlejšom radení a väčšom rozsahu prevodových pomerov. Spojka dostala dvojitý kotúč a dvojhmotný zotrvačník.
Ford osadil nové tlmiče, stabilizátory a zadná náprava disponuje väčšou bočnou tuhosťou. K verzií GT je za príplatok dostupný aj packet Performance, ktorý obsahuje podvozok MagnaRide s adaptívnymi tlmičmi a špeciálne zákazkové pneumatiky Michelin Pilot Super Sport 4.
V interiéri bude novinkou dvanásťpalcový LCD displej, ktorý bude ale prvkom príplatkovej výbavy. V základe dostanete analógové ovládanie.
Pribudol aj vyhrievaný volant a čalúnenie stredovej konzoly. O ochranu pasažierov sa postará napríklad varovanie pred vybočením z jazdného pruhu, systém detekcie chodcov alebo detektor únavy vodiča. Za príplatok si zákazníci budú môcť vybrať z 12 typov zliatinových diskov a k farbám karosérie pribudli oranžová Orange Fury, červená Royal Crimson a modrá Kona Blue.
Európania si však ešte nejaký čas na moderný Ford Mustang počkajú. V Severnej Amerike je predaj naplánovaný na jeseň 2017 a pre Európu až začiatkom budúceho roka.