StoryEditorOčakáva sa prudké oživenie predaja nápojov. V súboji gigantov vedie Pepsi
Červený výrobca čierneho nealka si napriek tomu udržuje silnejšiu hodnotu značky.
Vstup do roka, od ktorého sa vďaka uvoľňovaniu opatrení očakáva prudké oživenie predaja nápojov, vyšiel podstatne lepšie pre Pepsi. Výrobca nápoja vo fľašiach s modrou etiketou za prvý kvartál tohto roka zarobil 1,71 miliardy dolárov, čo je medziročný nárast takmer o 28 percent.
Zárobok Coca-Coly bol síce vyšší – 2,25 miliardy dolárov, avšak medziročne o pätinu klesol.
„Pepsi má z predaja nápojov iba necelú polovicu ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-21 22:00:00 - Feat.: - Title: Nová vizuálna identita Pepsi pulzuje nielen v obchodoch, ale aj v uliciach Bratislavy
02 - Modified: 2024-05-20 22:00:00 - Feat.: - Title: Nová vizuálna identita Pepsi pulzuje nielen v obchodoch, ale aj v uliciach Bratislavy
03 - Modified: 2024-05-20 22:00:00 - Feat.: - Title: Nová vizuálna identita Pepsi pulzuje nielen v obchodoch, ale aj v uliciach Bratislavy
04 - Modified: 2022-11-15 13:00:00 - Feat.: - Title: Bizarný súdny spor. Pepsi sľubovala za zbieranie bodov stíhačku. Jeden mladík to zobral vážne, minul takmer milión
05 - Modified: 2022-07-02 08:32:16 - Feat.: - Title: Prázdne miesto po Cole a Pepsi zapĺňa Černogolovka, dodáva aj do amerických fastfoodov