Opel
StoryEditor

Opel získal trhový podiel len vďaka predaju áut zamestnancom a ich rodinám

23.07.2017, 16:30
Autor:
TASRTASR

Nemecká automobilka Opel bráni prax, keď do čísiel predaja zahrnula aj predbežné registrácie vozidiel pre vlastné potreby alebo pre svojich zamestnancov a ich rodiny.

Automobilový týždenník Automobilwoche uvádza, že Opel dokázal získať trhový podiel 7,1 percenta iba po zahrnutí týchto predbežných registrácií a mimoriadne vysokých zliav. Pokiaľ by tieto vozidlá neboli v počtoch zahrnuté, trhový podiel Opla by bol len 4,5 percenta a predbehla by ho česká Škoda.

Hovorca automobilky uviedol, že na tejto praxi je všetko v poriadku a je pochopiteľné, že počet takto predaných áut je vyšší než u importérov zahraničných značiek.

"Opel v predbežných registráciách zahŕňa autá, ktoré si súčasní aj bývalí zamestnanci cez lízing môžu kúpiť pre seba alebo svojich rodinných príslušníkov," povedal hovorca.

"Sme šťastní, že podpora našich zamestnancov pre Opel a počet áut, ktoré súkromne používajú, neustále rastie." Nárok na získanie auta má celkovo 60-tisíc ľudí.

Automobilwoche zároveň dodáva, že trhové podiely ostatných nemeckých koncernov, ako BMW, Mercedes a VW v oveľa menšom rozsahu obsahovali tento typ predaja.

01 - Modified: 2017-09-12 13:35:48 - Feat.: - Title: Opel prichádza každý pracovný deň o štyri milióny eur
menuLevel = 1, menuRoute = auto, menuAlias = auto, menuRouteLevel0 = auto, homepage = false
26. apríl 2024 22:08