Na šampionáte FIA Electric GT mali pôvodne jazdiť automobily Tesla Model S P85+, avšak vedenie pretekov sa nakoniec rozhodlo pre iný model.
Bude to výkonnejší špeciál vychádzajúci z Modelu S P100D, s názvom EGT 2.0. Výraznou zmenou je, v porovnaní s P85+, zvýšenie výkonu z 310kW (421 koní) na 585kW (778 koní). Krútiaci moment dosiahne z povodných 600Nm závratných 995Nm. Namiesto zadného náhonu bude použitý pohon všetkých štyroch kolies AWD.
Obuté budú špeciálne pneumatiky Pirelli PZero na 18 palcových diskoch. Z pôvodných troch sekúnd sa zrýchlenie z nuly na sto kilometrov zmenilo na 2,1 sekundy. Maximálna rýchlosť je približne 250 kilometrov za hodinu.
Oproti sériovému Modelu S P100D v interiéri nenájdete takmer nič. Zostali len základné veci, veľký 17 palcový displej v strede, sedadlo spolu s 5-bodovými bezpečnostnými pásmi a osadil sa ochranný rám. Tým sa hmotnosť znížila o 500 kilogramov, na aktuálnych 1750 kilogramov.
Vonkajší dizajn sa zmenil tiež, pribudol pretekársky bodykit s predným a zadným spojlerom, vďaka čomu sa auto predĺžilo a rozšírilo. Nové je aj naladenie podvozku a dvojitých tlmičov, riadenia, bŕzd či chladenia batérie.
Dokopy bude áut 20, v rámci 10 tímov. Štart je plánovaný na august tohto roku a to na okruhoch v Nemecku, Španielsku, Taliansku, Anglicku, Holandsku, Portugalsku a Francúzsku. Celé si to budete môcť pozrieť bezplatne na internetovom živom vysielaní.