Toto je športový kombík, ktorý v sebe kombinuje viacero princípov. Označenie Levorg vzniklo spojením častí slov LEgacy, reVOlution a touRING.
Má reflektovať DNA predošlých typov, z ktorých sa nový športový kombík skladá. Väčšine bežných klientov (nie fanúšikov značky) bude základ slova určite ukradnutý, no dobre sa na tom buduje marketing. Čo však nikomu ukradnuté určite nebude, je zážitok z jazdy.
Ten na betón ocenia všetci, ktorí sa do Levorgu dostanú. A veru, ak máte radi volant, nielen pre športové jazdné vlastnosti, ale aj komfort pruženia na našich necestách, účinok bŕzd a vôbec komplexnosť jazdných vlastností, mali by ste Levorg okúsiť všetci.
Totiž, spomedzi bežne dostupných áut snáď najlepšie predvedie, čo dokáže umne navrhnutá klasika bez elektronicky nastaviteľných tlmičov, bez aktívnych stabilizátorov či diferenciálov. Levorg je prosto až nepochopiteľne kvalitne zvládnuté auto a plným právom ho marketing označuje za športový kombík. Skutočne ním je. No nie preto, že dokáže jazdiť extra rýchlo. Naopak, je skôr lenivší, no napriek tomu zďaleka nie nudný.
Subaru Levorg GT-S rok výroby 2016
PLUSY: + osvedčený permanentný pohon 4x4, + ohromne vyvážený podvozok, + výkonné brzdy (kotúče s vnútorným chladením aj vzadu), + športovo-komfortné sedadlá, + 4x USB zásuvka, + modely 2017 majú eyesight sériovo, + zadné sedadlá po sklopení vytvoria rovinu, + dokonalý športový volant, + možnosť pri CVT radiť páčkami pod volantom, + bohatá sériová výbava.
MÍNUSY: - veľa displejov vedľa seba na palubovke, - statické predné svetlá, - kombinovaná spotreba 8,2 l/100 km, - vyšší posed vpredu, - chýba automatické otváranie kufra, - nepekné denné svietenie cez hmlovky, - dlhá reakcia na kickdown, - športový len motor a prevodovka, - nedá sa zhasnúť svetlo vnútri, keď sú otvorené dvere, - nemá akustickú podporu pri cúvaní.